A macchina di tornu cunvinziunali serà eliminata in Russia?

Cù a pupularità di a machining CNC, più è più equipaggiu d'automatizazione hè emergente in u mercatu.Oghje, assai macchine utensili convenzionali in fabbriche sò rimpiazzate da macchine utensili CNC. Molte persone speculanu chìtorni cunvinziunalisarà completamente eliminata in un futuru vicinu.

https://www.oturnmachinery.com/conventional-lathe/

Hè questu veru?

Macchine utensili sò state sviluppate per centu anni.In un tali piriudu di sviluppu cuntinuu, certi arnesi machini sò stati eliminati da i tempi.Tuttavia, finu à oghje, ci sò sempreMacchine utensili cunvinziunaliin parechje fabbriche chì cuntinueghjanu à brillà.I mutivi principali per quessa chì queste fabbriche ùn anu micca rimpiazzatu cù macchine CNC sò i seguenti:

1. Strumenta machini cunvinziunali sò più affordabbli

Per l'imprese, hè assai impurtante per cuntrullà i costi di produzzione.In particulare per i torni, u costu di compra di torni CNC hè parechje volte più caru di quellu ditornu cunvinziunalicù u listessu putere, è u più tardi mantenimentu, riparà, sustegnu consumables è altri costi sò dinù assai più altu chè lu.Ancu se e macchine utensili CNC sò aduprate di più in più, i vantaghji di e macchine utensili convenzionali ùn ponu micca esse rimpiazzati, per quessa, a macchina di tornu cunvinziunali ùn pò micca esse rimpiazzata cumplettamente in u cortu termini.

2.More adattatu per a machining small-scala

I vantaghji di e macchine utensili convenzionali sò mostrati quandu solu i picculi lotti di pezzi anu da esse machinatu.A maiò parte di i travagliadori qualificati ponu machinà a parte cù l'utensili di macchina cunvinziunali cù disegni di pezzi

Oghje, l'utilizatori di e macchine utensili piacenu di più a parolla "persunalizazione".Dunque, questu mette ancu in avanti esigenze più elevate per i fabricatori di macchine utensili. A maiò parte di u tempu, i travagliadori anu bisognu di fà mudificazioni secundarie à a parte di u travagliu chì hè persunalizatu. tempu.Parechje maestri realizanu direttamente un prucessu simplice.Per mezu di l'utensili di machini cunvinziunali, i pezzi ponu esse utilizati.Questu hè unu di i mutivi impurtanti per quessa chì parechji fabricatori mantenenu l'utensili di machini cunvinziunali.

3.Alti salarii di i programatori CNC è pocu talenti

In cunfrontu cù l'equipaggiu autumàticu o ancu l'equipaggiu laser, i vantaghji di l'utensili di machini cunvinziunali chì necessitanu solu operazione manuale sò abbracciati da parechji travagliadori.Ùn ogni travagliadore hà a capacità di prugramma.I programatori CNC spessu necessitanu salarii più alti, è ci sò parechji tippi di sistemi CNC.Hè ovviamente più difficiuli di truvà un operatore chì hè prufessore in l'utensili di macchine CNC chè un travagliadore di macchina cunvinziunali.

4.About i costi di input di l'affari

Ancu se e macchine utensili CNC sò diventate sempre più populari in e fabbriche.Invistisce assai soldi da una volta per rimpiazzà l'equipaggiu in lotti metterà una grande pressione nantu à l'imprese. In cunsiderà u fatturatu di capitale di l'imprese è l'usu raziunale di l'equipaggiu, a maiò parte di l'imprese sceglienu di rimpiazzà gradualmente l'equipaggiu di cuntrollu numericu, cusì parechje imprese mantenenu a fabricazione. Macchine utensili cunvinziunali

https://www.oturnmachinery.com/cnc-lathe/

In tuttu, ancu s'è a fabricazione CNC hè diventata una tendenza maiò in u sviluppu di l'industria di a fabricazione, l'utensili di machini cunvinziunali anu sempre i so vantaghji unichi in u casu di a popularizazione di l'equipaggiu intelligente.Cù u migliuramentu cuntinuu di l'intelligenza di e macchine utensili CNC in u futuru, l'utensili di a machina tradiziunale pò esse rimpiazzati à grande scala, ma ùn hè micca fattibile per eliminà completamente.

 


Tempu di post: 16-mar-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi