Quale parte deve esse prestata attenzione quandu u centru di machining hè mantinutu?

Centri di machiningsò cumunimenti usati in l'applicazioni industriali per a trasfurmazioni di parti metalliche.In generale, una tavola swing hè stallata nantu à a tavula di trasfurmazioni, è i pezzi di metalli sò posti nantu à a tavola swing per u processu.Durante a trasfurmazioni, a tavola di trasfurmazioni si move longu u rail di guida per processà e parti metalliche in a forma desiderata.

In u prucessu di usu di ucentru di machining, pruvate à compie tuttu u cuntenutu di trasfurmazioni in un clamping.Quandu hè necessariu di rimpiazzà u puntu di clamping, prestate una attenzione particulari per ùn dannà a precisione di posizionamentu per via di a sostituzione di u puntu di clamping, è specificate in u schedariu di prucessu se ne necessariu.Per u cuntattu trà a superficia di u fondu di l'attrezzatura è a tavola di travagliu, a piattezza di a superficia di u fondu di l'attrezzatura deve esse in 0.01-0.02mm, è a rugosità di a superficia ùn deve esse più grande di Ra3.2um.

Chì parti deve esse mantinutu quandu si usa un centru di machining?Fighjemu un ochju inseme quì sottu.

1. Verificate i dispusitivi di sicurità di uTornu verticale CNC.

(1) Tutti l'interruttori di limite, l'indicatori luminosi, i signali è i dispositi di prutezzione di sicurità sò cumpleti è affidabili.

(2) L'installazioni elettriche sò ben insulate, a stallazione hè affidabile è messa in terra, è l'illuminazione hè sicura.

2. Verificate è aghjustate i filings di ferru, pressing plates, gaps, fixing screws, nuts, and handles of various parts, which are flexible and easy to use.

(1) U distaccu trà u ferru inclinatu, a piastra di pressa è a superficia scorrevule di ogni parte hè aghjustatu à 0,04 mm, è e parti in movimentu ponu spustà liberamente.

(2) Ùn ci hè micca allughjatu o mancante di viti di fissazione è noci in diverse parti.

3. Pulizia, dragage, lubricating è sistema di rinfrescante, pipelines, cumpresi i buchi d'oliu, tazzi d'oliu, linee d'oliu, è i dispusitivi di filtru di feltru.

(1) A finestra di l'oliu hè chjara è luminosa, a marca di l'oliu hè attraente, l'oliu hè in u locu, è a qualità di l'oliu risponde à i requisiti.

(2) L'internu è l'esternu di u tank d'oliu, a piscina d'oliu è u dispusitivu di filtru sò puliti, senza impurità è impurità.

(3) Hè necessariu di assicurà chì a linea d'oliu di ucentru di machining CNChè cumpletu, u linoleum ùn hè micca invechjatu, u percorsu di l'oliu lubricante hè sbloccatu, è ùn ci hè nè perdite d'oliu o acqua.

(4) A pistola d'oliu è a canna d'oliu sò pulite è faciule d'utilizà, a bocca d'oliu è a tazza d'oliu sò cumplete, è a pompa di manu è a pompa d'oliu sò faciuli d'utilizà.


Tempu di Postu: Dec-13-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi