Chì tippu di pezzi sò processati da u centru di machining horizontale?

Ucentru di machining horizontalehè adattatu per a trasfurmazioni di pezzi cù forme cumplesse, assai cuntenuti di trasfurmazioni, esigenza elevata, parechji tippi di macchine utensili ordinarie è numerosi equipaghji di prucessu, è più clamping è aghjustamenti per compie a trasfurmazioni.

I principali elementi di trasfurmazioni sò i seguenti:

 

Parti cù superfici piatte è buchi

 

A doppia tavola horizontalecentru di machininghà un cambiatore d'arnesi automaticu.In una sola installazione, pò compie a fresatura di a superficia di a parte, a perforazione, l'alésatura, l'alesatura,fresatura è tappaturadi u sistema di buchi.I pezzi processati ponu esse in un pianu o in diversi piani.Dunque, i pezzi cù u sistema di u pianu è u pirtusu sò l'uggetti di trasfurmazioni di u centru di machining, è quelli cumuni sò pezzi di scatula è pezzi di piastra, manica è piastra.

 

1. Pezzi di scatula.Ci sò parechje parti di scatula.In generale, u sistema di buchi multi-stazione è u prucessu di u pianu sò richiesti.I requisiti di precisione sò elevati, in particulare a precisione di a forma è a precisione di a pusizione sò strette.Di solitu, sò richiesti fresatura, perforazione, espansione, foratura, alesatura, svasatura e tapping.Aspittendu i passi di u travagliu, ci sò assai arnesi necessarii, hè difficiule di processà nantu à l'utensili di a machina ordinaria, u nùmeru di set di utensili hè grande, è a precisione ùn hè micca faciule da guarantiscia.L'ultima stallazione di u centru di machining pò compie 60% -95% di u cuntenutu di u prucessu di l'uttellu ordinariu.A precisione di e parti hè bona, a qualità hè stabile, è u ciculu di produzzione hè curtu.

 

2. Dischi, manichi è pezzi di piastra.Ci sò piani, superfici curve è buchi nantu à a faccia finale di tali parti, è parechji buchi sò spessu distribuiti in a direzzione radiale.U centru di machining verticali deve esse sceltu per e parti di discu, manica è piastra chì i pezzi di machining sò cuncentrati nantu à una sola superficia finale, è u centru di machining horizontale deve esse sceltu per e parti chì i pezzi di machining ùn sò micca nantu à a superficia in a listessa direzzione.

 

3. E parti in forma speciale si riferiscenu à e parti cù forme irregulari, cum'è parentesi è forche di shift.A maiò parte di elli sò trasfurmazioni misti di punti, linee è superfici.A causa di a forma irregulare, l'utensili di a machina ordinaria ponu solu aduttà u principiu di a dispersione di prucessu per a trasfurmazioni, chì richiede più arnesi è ciculu più longu.Utilizendu e caratteristiche di u processu mistu multi-stazione, linea è superficia di u centru di machining, a maiò parte o ancu tutte e prucedure ponu esse cumpletate.

 


Tempu di Postu: Dec-13-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi