Chì ghjè a situazione tipica di u mercatu di u produttu di l'industria di perforazione è foratura in Asia (1)

Nta l'ultimi anni, a dumanda di u mercatu hà cambiatu gradualmente da i prudutti tradiziunali à i prudutti cù e caratteristiche di cuntrollu numericu, intelligenza è greening.

1. Foratricesituazione di u mercatu di u produttu

Attualmente, i bisogni di l'utilizatori per i prudutti di a perforatrice mostranu diversi livelli.Certi utilizatori utilizanu un equipamentu speciale per rimpiazzà l'equipaggiu generale, è certi utilizatori sceglienu prudutti cù un rendimentu di costu relativamente altu.Tuttavia, i bisogni generali di i gruppi di utilizatori per i prudutti di e macchine di perforazione sò l'automatizazione pusitiva, u cuntrollu numericu, l'alta efficienza, a grandezza grande è altre tendenze.
Da u puntu di vista di u sviluppu ecunomicu attuale di l'Asia u putenziale di dumanda, chjucaForatrici e fresatrici CNCsò previsti di cuntinuà à mantene un sviluppu stabile è rapidu per un longu periodu di tempu.Foratrici è fresatrici CNC sò diventate a prima scelta per a perforazione è a trasfurmazioni di cumpunenti di sistemi porosi cum'è automobili, locomotive, navi, aerospaziali, machini di custruzzione è altre industrie, in particulare per laminati ultra-longu, travi longitudinali, acciai strutturali è pezzi tubulari. .

2. Situazione mercatu dimacchina di noiaprudutti

Nta l'ultimi anni, a tecnulugia di fresatrici è fresatrici horizontale è fresatrici di pavimenti in casa è in l'esteru hà sviluppatu assai veloce, chì hè carattarizatu da l'aghjurnamentu cuntinuu di a struttura di u produttu, l'applicazione senza fine di e novi tecnulugia, l'approfondimentu di u gradu. di u funziunamentu di u prucessu cumpostu, u migliuramentu cuntinuu di a rapidità è l'efficienza, è l'enfasi nantu à a fabricazione fine.In i seguenti settori chjave, i prudutti di macchine di foratura anu applicazioni impurtanti:
Fuselage (cumpresu nasu, ali, coda, etc.) trasfurmazioni.Tali parti sò principarmenti grandi strutture di quadru, è i materiali sò principarmenti alliati d'aluminiu, ligami di titaniu, etc. L'equipaggiu di trasfurmazioni hè principalmente.Fresatrici e alesatrici CNC per pavimenti, è include ancu macchine per forare è fresatrici CNC, centri di lavorazione CNC, èCentri di lavorazione a portale di collegamento a cinque assi CNC.
imagine 2
Lavorazione di carrelli di atterraggio di aerei.I materiali necessarii per l'atterrissimu di l'aeronautica sò relativamente speciali.U supportu di sbarcu hè fattu di lega di titaniu d'alta resistenza è altri materiali, chì hè difficiule di processà.U blank deve esse forgiatu da una pressa di 10.000 tonnellate, è a lavorazione richiede fresatrici è alesatrici CNC per pavimenti, centri di lavorazione a legame a cinque assi a portale e altre attrezzature..

In più, l'industria di fabricazione di l'equipaggiu di generazione di energia hà bisognu di grossi fore è fresatrici di pavimentu, pisanti Alesatrici e fresatrici CNC a portale, grossi torni CNC, fresatrici speciali per scanalature di radici di lame è macchine di lavorazione CNC di lame;l'industria di a fabricazione di l'equipaggiu di trasmissione di energia è di trasfurmazioni richiede torni CNC, centri di lavorazione,Alesatrici CNC, ecc.
imagine 3


Tempu di Post: 26-May-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi