Qual è la differenza tra i torni verticali CNC e le fresatrici CNC?

Torni verticali CNC e fresatrici CNCsò cumuni in u machining mudernu, ma assai persone ùn li cunnosci micca abbastanza, allora chì hè a diffarenza trà i torni verticali CNC è i fresatrici CNC?L'editore hà da esse presentatu cù speciali di elli.

  1. I fresatrici si riferiscenu principalmente à i torni chì utilizanu strumenti di fresatura per processà diverse superfici di pezzi.Di solitu l'utensili di fresatura hè principarmenti mossa da u muvimentu di rotazione, è u muvimentu di u travagliu è l'arnesi di fresatura hè u muvimentu di l'alimentazione.Puderà processà piani, solchi, è diverse superfici curve, ingranaggi, etc.
  2. U tornu verticale CNC hè un equipamentu avanzatu cù prestazioni eccellenti, larga gamma di prucessi è alta efficienza di produzzione.I torni verticali sò generalmente divisi in tippi di una sola colonna è di una doppia colonna.Hè adattatu per trasfurmà dischi chjuchi è mediani è pezzi di copre;basi di ghisa d'alta resistenza è e colonne anu una bona stabilità è resistenza à u scossa;struttura verticale, facile à clamp workpieces.
  3. A fresatrice hè una macchina arnesi chì pò eseguisce u processu di fresatura, foratura è foratura nantu à i pezzi.Cù u sviluppu di a tecnulugia industriale,fresatrici CNCanu rimpiazzatu gradualmente i fresatrici tradiziunali cù i vantaghji di una alta precisione di machining, qualità di machining stabile è affidabile, è alta efficienza di produzzione.
  4. I torni verticali appartenenu à l'equipaggiu meccanicu di grande scala è sò usati per processà pezzi grossi è pesanti cù grandi dimensioni radiali ma picculi dimensioni assiali è forme cumplesse.Cum'è a superficia cilindrica, a superficia finale, a superficia cònica, u pirtusu cilindricu, u pirtusu cònicu, etc. di vari discu, roti è manichi.U machining cum'è filettatura, tornitura sferica, profiling, fresatura è grinding pò ancu esse realizatu cù l'aiutu di dispusitivi supplementari.
  5. I torni verticali CNC sò usati per processà pezzi cù grandi diametri è cumpunenti, o pezzi chì sò difficiuli di stallà nantu à i torni horizontali.L'assi di u spindle hè perpendiculare à u pianu horizontale, è a tavola di travagliu conduce a pezza per fà u muvimentu di torsione, è vultendu da l'utillita verticale è l'utillita laterale.

A diffarenza trà un tornu verticale CNC è una fresatrice CNC vi hè presentata.UTornu verticale CNChè adattatu per trasfurmà parti di discu cù un diametru relativamente grande.Perchè u diametru hè troppu grande, u tornu horizontale hè inconveniente per clamp, cusì u tipu verticale hè utilizatu.A fresatrice hè largamente usata in i settori di fabricazione è riparazione di machini.


Tempu di Postu: Mar-08-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi