Cume hè a fresatura di successu cum'è in Russia?

Cume hè a fresatura di successu cum'è in Russia?

A fresatura hà evolutu in un metudu chì pò processà una larga gamma di operazioni.In più di tutte l'applicazioni tradiziunali, a fresatura hè un'alternativa putente per i buchi, fili, cavità è superfici chì sò stati precedentemente lavorati per tornu, perforazione o tapping.

 

Diversi tipi di operazioni di fresatura

 

Fresatura di spalla

 

Fresatura di faccia

 

Copia fresatura

 

Slotting è separazione

 

Fresatura di smussi

 

Tornitura è fresatura

 

Trattamentu di ingranaggi

 

Fresatura di buchi è tasche / lavorazione di cavità

 

Considerazioni iniziali per l'operazione di fresatura

 

1. Struttura per esse fresata

 

 

E caratteristiche per esse fresate deve esse cunsideratu currettamente.Sti funziunalità pò esse prufonda, chì esigenu un strumentu allargatu;ponu ancu cuntene pause è inclusi.

 

2. Parts

 

 

A superficia di u travagliu pò esse difficili di machinà, cù pelle cast o scala forgiata.In u casu di rigidità povira per via di parti di pareti sottili o clamping debbuli, deve esse aduprate strumenti speciali è strategie di machining.U materiale di u travagliu è a so machinabilità deve ancu esse analizatu per determinà i paràmetri di taglio ottimali.

 

3. Macchine

 

L'scelta di u metudu di fresatura determinarà u tipu di macchina utensile necessariu.A fresatura di faccia / spalla o a fresatura di slot pò esse realizatu in una macchina à 3 assi, mentre chì a fresatura di contorni 3D richiede una macchina opzionale a 4 o 5 assi.

 

Attualmente,centri di turnupò avè capacità di fresatura grazie à i portautensili guidati;i centri di machining ponu avè capacità di tornu.U sviluppu di CAM significa chì e macchine di 5 assi sò diventate più cumuni.Hanu più flessibilità, ma a stabilità pò esse un fattore limitante.

 

1

Tempu di post: Jul-01-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi