Chì sò i requisiti di a perforatrice CNC per l'ambiente in Sudamerica?

Foratrice e fresatrice CNC ad alta velocitàhè un tipu relativamente novu di macchina.Hè più efficaci cà i trapani radiali tradiziunali, hà un costu più bassu è un funziunamentu più simplice di fresatrici ordinarie o centri di machining, cusì ci hè una grande dumanda in u mercatu.In particulare per tubi di scambiatori di calore, flange, valvole, mezze alberi, cuscinetti di rotazione, etc., tutti i pezzi chì anu da esseforati è macinati in lotti, CNC drilling è fresatrice farà bè è di sicuru rende i fabricatori rinfrescante.

Foratrice CNC per tubi

 

Allora chì sò i requisiti di a macchina di perforazione è fresa CNC per l'ambiente di produzzione?In fatti, hè simile à i bisogni di pruduzzione di a maiò parte di e grande macchine.I seguenti editori li listeranu unu per unu:

1► Ùn mette micca umacchina CNCin a pusizione induve u sole brilla.

2► Ùn mette micca a macchina CNC in un locu umitu, friddu è polveroso.

3► Ùn mette micca a macchina CNC cù una temperatura alta continua, è a temperatura di funziunamentu di a macchina di perforazione CNC deve esse menu di 30 °C.L'umidità relativa di l'aria ùn deve esse più di 80%.

4► A scatula di alimentazione CNC di a machina utensile deve esse dotata di un ventilatore di scarico o di un cooler d'aria industriale per mantene una temperatura operativa stabile o un picculu cambiamentu di temperatura di i cumpunenti elettronichi, in particulare l'unità centrale di trasfurmazioni. A machina strumentu deve esse furnita cù un fan di scarico o un cooler d'aria industriale per mantene una temperatura di funziunamentu stabile di i cumpunenti elettronichi, in particulare l'unità di trasfurmazioni cintrali. A temperatura eccessiva è l'umidità ambientale riducerà a vita di serviziu di i cumpunenti elettroni di u sistema di cuntrollu automaticu. , risultatu in parechji fallimenti cumuni, è ancu aumentà a polvera, risultatu in fallimentu di cortu circuitu di u circuitu.

5► U circondu di e macchine utensili CNC deve evità l'interferenza elettromagnetica causata da una forte induzione elettromagnetica.

6► Ùn mette micca a macchina utensile CNC in u situ di u gasu di erosione, per prevene u deterioramentu di i cumpunenti elettronichi è a corrosione di parti di materiale metallicu causata da u gas incisu, chì mette in periculu l'applicazione di ogni ghjornu di e macchine utensili CNC.

7► I perforatori automatichi anu da evità e punzonatrici ad alta velocità, l'equipaggiu di forgiatura è l'altri macchinari è l'equipaggiu d'alta vibrazione per prevene danni à l'accuratezza è a stabilità di a machina CNC, u cattivu cuntattu di i cumpunenti elettronici, i fallimenti cumuni, è mette in periculu a stabilità di l'utensili.Macchine utensili CNC.

 


Tempu di post: 31-mar-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi