U big order hè tardu.U capu di prugrammazione piglia un permessu di malatia

U big order hè tardu.U capu di prugrammazione piglia un permessu di malatia.U vostru megliu cliente hà ghjustu mandatu un missaghju di testu dumandendu una offerta chì duverebbe u marti passatu.Quale hè u tempu di preoccupari di l 'oliu lubricating goccia pianu pianu da u spinu di utornu CNC, o dumandassi s'ellu u ligeru ronziu chì si sente da u centru di machining horizontale significa un prublema di spindle ?
Questu hè comprensibile.Tuttu u mondu hè occupatu, ma trascuratà u mantenimentu di a macchina ùn hè micca cum'è guidà à travaglià quandu a pressione di u pneumaticu posteriore manca hè un pocu bassu.U costu di fallimentu di mantene l'equipaggiu CNC regularmente è adeguatamente hè assai più altu ch'è i costi di riparazione inevitabbili, ma imprevisti.Questu pò significà chì perderà a precisione di a parte, accurtà a vita di l'utensili, è possibbilmente settimane di downtime imprevisu mentre aspittà per i pezzi da l'oltremare.
Evitari tuttu principia cù unu di i travaglii più sèmplice imaginable: asciugà l'equipaggiu à a fine di ogni turnu.Hè ciò chì Kanon Shiu, un ingegnere di produttu è serviziu di Chevalier Machinery Inc. in Santa Fe Springs, California, hà dettu, si lamentava chì troppu prupietari di macchine utensili ponu fà megliu nantu à stu prughjettu di a casa più basica."Se ùn mantene micca a macchina pulita, quasi certamente pruvucarà prublemi", disse.
Cum'è parechji custruttori, Chevalier installate tubi di flush in u sotorniècentri di machining.Quessi duveranu esse boni per spraying aria compressa nantu à a superficia di a macchina, perchè l'ultime pò sbattà chjappi petite è fine in l'area di u canali.S'ellu hè equipatu di tali equipaggiamenti, u trasportatore di chip è u cinturione trasportatore deve esse manteni aperti durante l'operazione di machining per evità l'accumulazione di chip.Altrimenti, i chips accumulati ponu pruvucà u mutore à fermà è dannu quandu si riavvia.U filtru deve esse pulitu o rimpiazzatu regularmente, cum'è l'oliu è u fluidu di taglio.

Tornu CNC.1
"Tuttu questu hà un grande impattu nantu à a rapidità di mette in funziunamentu di a macchina quandu hà eventualmente bisognu di riparazione", disse Shiu."Quandu simu ghjunti à u situ è ​​l'equipaggiu era bruttu, ci hà pigliatu più tempu per riparà.Questu hè chì i tecnichi puderanu pulizziari l'area affettata in a prima mità di a visita prima di pudè inizià a diagnostica di u prublema.U risultatu ùn hè micca un downtime Necessariu, è hè prubabilmente incurrà più costi di mantenimentu ".
Shiu ricumanda ancu di utilizà un skimmer d'oliu per caccià l'oliu miscellaneo da a cassetta d'oliu di a macchina.U stessu hè veru per Brent Morgan.Cum'è un ingegnere di l'applicazioni in Castrol Lubricants in Wayne, New Jersey, accetta chì l'scrematura, u mantenimentu regulare di u tank d'oliu è u monitoraghju regulare di u pH è i livelli di cuncentrazione di u fluidu di taglio aiutanu à allargà a vita di u refrigerante, è ancu a vita. di arnesi di taglio è ancu di machini.
Tuttavia, Morgan offre ancu un metudu di mantenimentu di fluidu di taglio automatizatu chjamatu Castrol SmartControl, chì pò influenzà a scala di qualsiasi attellu chì intende investisce in un sistema di rinfrescante centralizatu.
Spiegò chì SmartControl hè stata lanciata "circa un annu".Hè statu sviluppatu in cuuperazione cù u fabricatore di cuntrollu industriale Tiefenbach, è hè principalmente pensatu per i magazzini cù un sistema cintrali.Ci sò dui versioni.Tramindui monitoranu continuamente u fluidu di taglio, verificate a cuncentrazione, u pH, a conduttività, a temperatura è u flussu, etc., è avvisate l'utilizatori quandu unu di elli hà bisognu d'attenzione.E versioni più avanzate ponu aghjustà automaticamente alcuni di questi valori - se leghje una cuncentrazione bassa, SmartControl aghjunghje cuncentrazione, cum'è aghjustà u pH aghjustendu tamponi cum'è necessariu.
"I clienti piacenu questi sistemi perchè ùn ci sò micca prublemi assuciati cù u mantenimentu di u fluidu di taglio", disse Morgan."Avete solu bisognu di verificà l'indicatore luminoso è s'ellu ci hè qualchì anormalità, per piacè pigliate e misure appropritate.Se ci hè una cunnessione Internet, l'utilizatore pò monitorà remotamente.Ci hè ancu un discu duru à bordu chì pò salvà 30 ghjorni di taglià a storia di l'attività di mantenimentu di fluidi ".
Data a tendenza di l'Industria 4.0 è a tecnulugia di l'Internet Industriale di e Cose (IIoT), tali sistemi di monitoraghju remoti sò diventati sempre più cumuni.Per esempiu, Kanon Shiu di Chevalier hà mintuvatu l'iMCS (Sistema di Comunicazione di Macchina Intelligente) di a cumpagnia.Cum'è tutti questi sistemi, raccoglie infurmazioni nantu à diverse attività ligati à a fabricazione.Ma ugualmente impurtante hè a so capacità di detect temperatura, vibrazione è ancu scontri, chì furnisce infurmazioni preziose per quelli rispunsevuli di u mantenimentu di a macchina.
Guy Parenteau hè ancu assai bonu in u monitoraghju remotu.U manager di l'ingegneria di Methods Machine Tools Inc., Sudbury, Massachusetts, hà dettu chì u monitoraghju di a macchina remota permette à i pruduttori è à i clienti di stabilisce basi operative, chì ponu esse aduprate da algoritmi basati in intelligenza artificiale per identificà e tendenze elettromeccaniche.Entre in mantenimentu predittivu, chì hè una tecnulugia chì pò migliurà OEE (efficienza generale di l'equipaggiu).
"Sempre in più attelli utilizanu software di monitoraghju di produtividade per capisce è ottimisà l'efficienza di trasfurmazioni", disse Parenteau."U prossimu passu hè di analizà i mudelli di usura di i cumpunenti, i cambiamenti di carica di servore, l'aumentu di a temperatura, etc. in i dati di a macchina.Quandu paragunate questi valori cù i valori quandu a macchina hè nova, pudete predichendu un fallimentu di u mutore o fà sapè à qualcunu chì u cuscinettu di u spindle hè per cascà ".
Ellu hà dettu chì sta analisi hè bidirezionale.Cù diritti d'accessu à a rete, i distributori o i fabricatori ponu monitorà i clientiCNC, cum'è FANUC usa u so sistema ZDT (zero downtime) per fà cuntrolli di salute remoti nantu à i robots.Questa funzione pò avvisà i pruduttori di prublemi potenziali è aiutanu à identificà è eliminà i difetti di u produttu.
I clienti chì ùn sò micca disposti à apre i porti in u firewall (o pagà una tarifa di serviziu) ponu sceglie di monitorà i dati stessi.Parenteau hà dettu chì ùn ci hè micca prublema cù questu, ma hà aghjustatu chì i custruttori sò generalmente più capaci di identificà i prublemi di mantenimentu è operativi in ​​anticipu."Sanu e capacità di a macchina o di u robot.Se qualcosa va oltre un valore predeterminatu, ponu facilmente attivà una alarma per indicà chì un prublema hè imminente, o chì u cliente pò spinghje a macchina troppu forte ".
Ancu senza accessu remoto, u mantenimentu di a macchina hè diventatu più faciule è più tecnicu chè prima.Ira Busman, vicepresidentu di serviziu à u cliente in Okuma America Corp. in Charlotte, North Carolina, cita novi vitture è camioni cum'è esempi."L'urdinatore di u veiculu vi dicerà tuttu, è in certi mudelli, ancu organizà un appuntamentu cù u venditore per voi", disse."L'industria di e macchine utensili hè in ritardo in questu sensu, ma state assicurati, si move in a listessa direzzione".
Questa hè una bona nutizia, perchè a maiò parte di e persone intervistate per questu articulu accunsenu nantu à una cosa: u travagliu di a buttrega di mantene l'equipaggiu ùn hè generalmente micca satisfacente.Per i pruprietarii di macchine utensili Okuma chì cercanu un pocu aiutu in questa attività fastidiosa, Busman hà indicatu l'App Store di a cumpagnia.Fornisce widgets per i ricordi di mantenimentu pianificatu, funzioni di monitoraghju è cuntrollu, notificatori di alarme, etc. Ellu disse chì, cum'è a maiò parte di i fabricatori è i distributori di macchine utensili, Okuma prova di fà a vita in u pianu di a buttrega u più simplice pussibule.A più impurtante, Okuma vole rende "più intelligente pussibule".Siccomu i sensori basati in IIoT recullanu infurmazioni nantu à cuscinetti, mutori è altri cumpunenti elettromeccanici, e funzioni di l'automobile descritte prima si avvicinanu à a realità in u campu di a fabricazione.L'urdinatore di a macchina valuta continuamente questi dati, utilizendu intelligenza artificiale per determinà quandu qualcosa va male.
Tuttavia, cum'è l'altri anu indicatu, avè una basa di paraguni hè essenziale.Busman hà dettu: "Quandu Okuma fabrica un fusu per unu di i so torni o centri di machining, raccogliemu e caratteristiche di vibrazione, temperatura è runout da u spindle.Allora, l'algoritmu in u controller pò monitorà questi valori è quandu ghjunghje à un puntu predeterminatu Quandu vene u tempu, u controller hà da avvisà l'operatore di a macchina o mandarà una alarma à u sistema esternu, dicendu chì un tecnicu pò avè bisognu di esse. purtatu".
Mike Hampton, l'espertu di sviluppu di l'imprese di parti post-vendita di Okuma, hà dettu chì l'ultima pussibilità - una alerta à un sistema esternu - hè sempre problematica."Stime chì solu un picculu percentuale diMacchine CNCsò cunnessi à Internet ", disse."Siccomu l'industria s'appoghja sempre più nantu à e dati, questu diventerà una seria sfida.
"L'intruduzioni di 5G è altre tecnulugii cellulari ponu migliurà a situazione, ma hè sempre assai riluttante - principalmente u persunale di l'IT di i nostri clienti - per permette l'accessu remotu à e so macchine", Hampton cuntinuò."Allora, mentri Okuma è altre cumpagnie volenu furnisce servizii di mantenimentu di e macchine più proattivu è aumentà a cumunicazione cù i clienti, a cunnessione hè sempre u più grande ostaculu".
Prima di l'arrivu di quellu ghjornu, l'attellu pò aumentà u tempu di attività è a qualità di e parti organizendu cuntrolli regulari di salute di u so equipamentu utilizendu cue sticks o sistemi di calibrazione laser.Questu hè ciò chì Dan Skulan, direttore generale di metrologia industriale in West Dundee Renishaw, Illinois, hà dettu.Hè d'accordu cù l'altri intervistati per questu articulu chì stabilisce una linea di basa prima di u ciclu di vita di una machina strumentu hè una parte critica di qualsiasi pianu di mantenimentu preventivu.Ogni deviazione da questa linea di basa pò esse aduprata per identificà cumpunenti purtati o dannighjati è cundizioni fora di livellu."U primu mutivu chì l'utensili di macchina perde a precisione di pusizioni hè chì ùn sò micca stallati in modu sicuru, nivellu currettamente, è dopu verificatu regularmente", disse Skulan."Questu farà chì e macchine di alta qualità funzionanu male.À u cuntrariu, farà chì e macchine mediocri si cumportu cum'è macchine assai più caru.Ùn ci hè dubbitu chì u nivellu hè u più prezzu è faciule da fà.
Un esempiu notevuli vene da un venditore di macchine utensili in Indiana.Quandu hà stallatu u centru di machining verticale, l'ingegnere di l'applicazione hà nutatu chì era posizionatu incorrectamente.Chjamò Skulan, chì hà purtatu unu di i sistemi di ballbar QC20-W di a cumpagnia.
"L'assi X è l'assi Y devianu di circa 0,004 pollici (0,102 mm).Un cuntrollu rapidu cù un indicatore di livellu hà cunfirmatu u mo suspettu chì a macchina ùn hè micca livellu ", disse Skulan.Dopu avè piazzatu a ballbar in modu di ripetizione, duie persone stringenu gradualmente ogni barra di ejector in turnu finu à chì a macchina hè cumpletamente livellu è a precisione di posizionamentu hè in 0,0002 "(0,005 mm).
Ballbars sò assai adattati per a rilevazione di a verticalità è di prublemi simili, ma per a compensazione d'errore in relazione à l'accuratezza di e macchine volumetriche, u megliu metudu di rilevazione hè un interferometru laser o un calibratore multi-assi.Renishaw prupone una varietà di tali sistemi, è Skulan ricumanda chì si deve esse usatu subitu dopu à a macchina hè stallatu, è poi usatu regularmente secondu u tipu di trasfurmazioni realizatu.
"Supponemu chì fate pezzi di diamante per u telescopiu spaziale James Webb, è avete bisognu di mantene e tolleranze in pochi nanometri", disse."In questu casu, pudete fà un cuntrollu di calibrazione prima di ogni tagliu.Per d 'altra banda, una buttrega chì processa parti di skateboard in più o minus cinque pezzi pò campà cù u minimu di soldi;in u mo parè, questu hè almenu una volta à l'annu, basta chì a macchina hè stata stallata è mantenuta à un livellu ".
U ballbar hè simplice d'utilizà, è dopu qualchì furmazione, a maiò parte di i buttreghi ponu ancu fà calibrazione laser nantu à e so machini.Questu hè soprattuttu veru nantu à l'equipaggiu novu, chì hè generalmente rispunsevule per stabilisce u valore di compensazione interna di u CNC.Per l'attellu cù un gran numaru di macchine utensili è / o strutture multiple, u software pò seguità u mantenimentu.In u casu di Skulan, questu hè Renishaw Central, chì raccoglie è urganizeghja dati da u software di misurazione laser CARTO di a cumpagnia.
Per i workshop chì mancanu di tempu, risorse, o ùn sò micca disposti à mantene e macchine, Hayden Wellman, vicepresidentu senior di Absolute Machine Tools Inc. in Lorraine, Ohio, hà una squadra chì pò fà.Cum'è parechji distributori, Absolute offre una gamma di prugrammi di mantenimentu preventivu, da u bronzu à l'argentu à l'oru.Absolute furnisce ancu servizii unicu puntu cum'è a compensazione di l'errore di pitch, l'accordu di servo, è a calibrazione è l'allineamentu basati in laser.
"Per l'attellu chì ùn anu micca un pianu di mantenimentu preventivu, effettueremu i travaglii di ogni ghjornu cum'è cambià l'oliu idraulicu, verificate per perdite d'aria, aghjustendu i spazii, è assicurendu u livellu di a macchina", disse Wellman."Per i buttreghi chì gestiscenu questu per sè stessu, avemu tutti i laser è altre arnesi necessarii per mantene i so investimenti in funzione cum'è cuncepitu.Qualchidunu a facenu una volta à l'annu, certi a facenu menu spessu, ma l'impurtante hè chì a facenu spessu ".
Wellman hà spartutu alcune situazioni terribili, cum'è danni stradali causati da un limitatore di flussu d'oliu bluccatu, è fallimentu di u spindle per via di fluidi sporchi o sigilli usurati.Ùn ci vole micca assai imaginazione per predichendu u risultatu finali di sti fallimenti di mantenimentu.In ogni casu, hà signalatu una situazione chì spessu sorprende à i pruprietarii di e butteghe: l'operatori di e macchine ponu cumpensà e macchine mal mantenute è i prugrammi per risolve i prublemi di allineamentu è di precisione."À a fine, a situazione diventa cusì male chì a macchina smette di travaglià, o peghju, l'operatore abbanduneghja, è nimu pò capisce cumu fà boni pezzi", disse Wilman."In ogni modu, eventualmente portarà più costi à a tenda di quelli chì anu sempre fattu un bonu pianu di mantenimentu".


Tempu di posta: 22-lugliu-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi