U Coperchio di Stator è Generatore Di I Camion sò Lavurati da u Tornu CNC à Doppiu Mandrinu oppostu

Avemu ricevutu una dumanda da un cliente pocu fà.U cliente hà dettu chì hà vistu aTornio CNC a doppia testanant'à u nostru situ ufficiali è era assai interessatu in questu, è sparte i disegni cun noi.U disegnu mostra chì a pezza di travagliu hè a tappa di statore è generatore di i camioni è di e vitture.U cupertu di u generatore appartene à a manica di cuscinettu è à e parti di l'arburettu cortu, ma i dui estremità anu da esse processatu è u cuntenutu di trasfurmazioni di e duie estremità hè sfarente.

Inoltre, avemu ancu amparatu chì i clienti sò attualmente assai preoccupati di l'efficienza di trasfurmazioni di e so fabbriche, perchè i prucessi à i dui estremità di u travagliu sò diffirenti, cusì i clienti devenu clamp duie volte per compie a trasfurmazioni di i dui estremità.Cù l'aumentu di e esigenze di pruduzzioni, i metudi di trasfurmazioni attuali è l'efficienza ùn ponu più risponde à i bisogni di i clienti.

Sicondu i bisogni di i clienti, ricumandemu untornu CNC à duplice fusu oppostu.Stu mudellu pò realizà un docking automaticupezzi di machining à dui fusi, è pò processà dui spazii indipindentamente, vale à dì, pò rializà a trasfurmazioni di diversi prucessi à i dui estremità cù dui canali.

Avemu spartutu video è foto da i nostri casi precedenti diLavorazione di torni CNC a doppia testa.I clienti anu manifestatu a so appruvazioni di u nostru mudellu.

U tornu à duppiu fusu oppostucunfigura i fusi è e torrette di a stessa capacità in simmetria left-right.Hà a capacità di trasfurmazioni di dui torni CNC è pò eseguisce un prucessu cuntinuu cù trasferimentu automaticu per attaccu.Diversi pezzi di travagliu ponu esse processati à u stessu tempu.Una varietà di machining cum'è a machining di pezzi longhi d'arbureti cù fusti intrecciati.

In più, utornu à duppiu fusu oppostupò ancu aghjunghje un sistema di manipulatore di truss chì pò migliurà l'efficienza, realizà a carica è u scaricamentu automaticu cumpletu, è ancu migliurà l'efficienza di a produzzione.


Tempu di pubblicazione: 12-10-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi