Risposta rapida à i clienti, per furnisce un supportu tecnicu efficace è prufessiunale

Cum'è sempre, aderiscenu è vicinu à i bisogni di i clienti, pudemu capisce assai i bisogni di u mercatu, cumminati cù i so vantaghji tecnichi è l'accumulazione di sperienza, è cuntinueghjanu à furnisce i clienti solu suluzione di sistema altamente competitiva. in a nostra capacità, aderite à furnisce i clienti cù u megliu serviziu di pre-vendita è post-vendita.

Assistenza tecnica

OTURN crede chì un supportu tecnicu efficace hè una parte integrante di una bona relazione cù i clienti, chì hè basatu annantu à una cunniscenza completa di i bisogni di i clienti è di e relazioni di u mercatu. Ogni tecnicu è ingegnere furnisce a selezzione è u sviluppu di a suluzione sana.

Pigliate supportu tecnicu

1) Prima di serviziu

Attraversu studià a dumanda è l'infurmazioni necessarii da i clienti poi feedback à i nostri ingegneri, uOTURN squadra tecnicahè rispunsevuli di a cumunicazione tecnica cù i clienti è di a formulazione di soluzioni, assistendu u cliente à selezziunà a suluzione di machining adatta è e macchine adattate.

macchina cnc

2) Dopu à u serviziu

A.A machina cù una guaranzia di un annu è pagatu per mantenimentu di a vita.Se u pruduttu hè bisognu di riparazione, u nostru squadra prufessiunale guarantisci un supportu efficace.Per noi, u sustegnu tecnicu hè una continuazione naturali di vendita.

B.Durante u periodu di garanzia d'un annu dopu chì a macchina hè ghjunta in u portu di destinazione, OTURN furnisce servizii di mantenimentu gratuitu è ​​puntuale per diversi difetti non fatti da l'omu nantu à a macchina, è rimpiazzà puntuale tutti i tipi di parti di danni non artificiali gratuiti. di carica.I fallimenti chì si verificanu fora di u periodu di garanzia seranu riparati à i costi appropritati.

C.Supportu tecnicuin 24 ore in linea, TM, Skype, E-mail, risolvendu e dumande relative in tempu.s'ellu ùn pò esse risolta, OTURN organizerà immediatamente per l'ingegnere post-vendita per arrivà in situ per a riparazione.


Tempu di post: ghjugnu-10-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi