Macchina cù a nova tecnulugia per l'asse di l'automobile

L'assi cù roti in i dui lati di u carrughju (frame) sò chjamati cullettivamente assi di l'automobile, è l'assi cù capacità di guida sò generalmente chjamati assi.A principal diferenza trà i dui hè s'ellu ci hè un drive in u mità di l'assi (axle).In questu documentu, l'asse di l'automobile cù l'unità di trasmissione hè chjamata l'assi di l'automobile, è u veiculu senza l'azzione hè chjamatu l'assi di l'automobile per vede a diferenza.
Cù a crescente dumanda di logistica è trasportu, a superiorità di l'assi di l'automobile, in particulare i rimorchi è i semi-rimorchi, in u trasportu prufessiunale è l'operazioni speciali diventa sempre più evidenti, è a dumanda di u mercatu hè aumentata significativamente.
Questa tecnulugia analizà u prucessu di machining di l'asse, sperendu à aiutà i clienti à sceglie una macchina CNC più adatta.

grsd
fwq

U novu prucessu di pruduzzione di l'asse generale di l'automobile:

rfgsdf

Da u novu prucessu di produzzione, a fresatrice usata per a machining (assi solidu) o foratrice a doppia faccia (assi cavu) più tornu CNC, fresatura tradiziunale OP1, sequenza di tornu OP2, OP3, è ancu OP5 drilling and fresing Pò esse rimpiazzatu. da u tornu CNC a doppia punta OP1.

Per assi solidi induve u diametru di l'arburu ùn hè micca bisognu di quenching, tutti i cuntenuti di machining ponu esse cumpletati in una sola configurazione, cumprese fresatura di scanalature di chjave è perforazione di fori radiali.Per l'assi cavuti induve u diametru di l'arburu ùn hà micca bisognu di spegnimentu, u standard di serratura di cunversione automatica pò esse realizatu in a macchina, è u cuntenutu di a machina pò esse cumpletu da una macchina.

Sceglie torni CNC speziali à l'asse à doppia fine per a macchina di l'assi riduce significativamente a strada di u travagliu, è u tipu è a quantità di macchine utensili selezziunate seranu ancu ridutte.

U vantaghju è e caratteristiche di a nova macchina di selezzione di prucessu: 

1) A cuncentrazione di u prucessu, riducendu i tempi di serratura di i pezzi, riducendu u tempu di trasfurmazioni ausiliari, usendu a tecnulugia di trasfurmazioni simultanea à i dui estremità, l'efficienza di a produzzione hè significativamente migliorata.
2) A serratura una volta, u processamentu simultaneu à e duie estremità migliurà a precisione di machining è a coaxiality di l'asse.
3) Accurtà u prucessu di produzzione, riduce u fatturatu di pezzi in u situ di produzzione, migliurà l'efficienza di l'usu di u situ, è aiuta à migliurà l'urganizazione è a gestione di a produzzione.
4) A causa di l'usu di l'equipaggiu di trasfurmazioni d'alta efficienza, pò esse equipatu cù i dispositi di carica è scaricamentu è i dispositi di almacenamento per ottene una produzzione cumplettamente automatizata è riduce i costi di u travagliu.
5) U pezzu di travagliu hè chjapputu in a pusizione intermedia, u clamping hè affidabile, è u torque necessariu per u tagliu di a macchina hè abbastanza, è a grande quantità di tornu pò esse realizatu.
6) L'utensili di a macchina pò esse furnitu cù un dispositivu di rilevazione automatica, in particulare per l'assi cavu, chì pò assicurà u spessore uniforme di l'assi dopu a machining.
7) Per l'assi cavu, quandu i buchi interni à e duie estremità di u sequencer OP1 sò finiti, u cliente tradiziunale utilizerà una estremità per alzà a pinza è l'altra estremità per aduprà u tailstock per stringhje a pezza per u turnu, ma a dimensione di u pirtusu internu hè diversu.Per u pirtusu internu più chjucu, a rigidità di serramentu hè insufficiente, u torque di serratura superiore hè insufficiente, è u tagliu efficiente ùn pò micca esse cumpletu.。
Per u novu tornu à doppia faccia, l'asse cavu, quandu i buchi interni à i dui estremità di u veiculu sò finiti, a macchina cambia automaticamente u modu di clamping: i dui estremità sò usati per stringhje u pezzu di travagliu, è l'accionamentu mediu flotta a pezza. per trasmette torque.
8) U capu cù u pezzu di serramentu idraulicu integratu pò esse spustatu in a direzzione Z di a macchina.U cliente pò mantene a pusizioni in u tubu quadratu mediu (tubu tondu), a pusizione di u pianu di fondu è a pusizione di u diametru di l'arburu di l'asse quantu necessariu.

Conclusioni:
In vista di a situazione sopra, l'usu di torni CNC à doppia fine per a macchina di l'assi di l'automobile hà vantaghji significativi annantu à i prucessi tradiziunali.Hè una tecnulugia di fabricazione avanzata chì pò rimpiazzà l'utensili di machini tradiziunali in quantu à u prucessu di produzzione è a struttura di a macchina.

fqwsax
cucuyg

Tempu di post: 15-mar-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi