Fighjemu un ochju à i vantaghji di u centru di machining 5-assi in u novu mercatu di l'energia!

U centru di machining linkage 5-axis, chjamatu ancu centru di machining 5-axis, hè un centru di machining cun altu cuntenutu tecnologicu è alta precisione appositamente utilizatu per a machining di superfici curve cumplesse Strumenti, equipaghji medichi d'alta precisione è altre industrii anu una influenza pivotale.U sistema di centri di lavorazione CNC à linkage à 5 assi hè un mezzu di trasfurmazioni di giranti, pale, eliche marine, rotori di generatori pesanti, rotori di turbine a vapore, grandi alberi di motore diesel, ecc.

Fighjemu i vantaghji di u centru di usinazioni à 5 assi !

1.It hè adattatu per trasfurmà parti cumplessi in forma speciale.U centru di machining 5-axis pò rializà a trasfurmazioni di parti cumplessi chì sò difficiuli di ottene o basicamente unmachinable da i centri di machining generale, cusì hè largamente utilizatu in l'aerospaziali, a custruzzione navale, u muffa è altre industrie di trasfurmazioni.

2.High precisione machining.U centru di machining à 5 assi cumpleta l'ispezione per l'analisi dimensionale di u materiale per mezu di u posizionamentu di l'assi 5, cusì a precisione di u centru di machining verticale à 5 assi hè più altu ch'è quella di u centru di machining ordinariu.
3.U trasfurmazioni hè ferma è ferma.Maestru l'urdinatore, eliminà l'errore umanu, i pezzi sò trattati cù una bona coerenza, è a qualità hè ferma.

4.High flessibilità.Quandu si tratta di cunversione di l'ughjettu, hè in generale solu necessariu di cambià a sequenza di cuntrollu numericu, chì mostra una bona adattabilità è pò salvà assai tempu per a produzzione.Basatu nantu à u centru di machining à cinque assi, pò esse furmatu un sistema di produzzione automatizatu cù alta flessibilità.

5.Efficient.U centru di machining à 5 assi hà una alta precisione di machining.A rigidità di u lettu hè grande, è u voluminu di trasfurmazioni pò esse sceltu automaticamente.U centru di machining à 5 assi hà una alta produtividade, chì hè generalmente 3 ~ 5 volte quella di u centru di machining ordinariu.Si pò affruntà cù u trasfurmazioni di qualchi parti cumplessi è pò cresce da più di deci volte o ancu decine di volte.
6.Good cundizioni di pruduzzione.A macchina hà un altu gradu d'automatizazione, l'intensità di u travagliu di l'operatore hè assai ridutta, è l'ambiente di travagliu hè megliu.

7. Conducente à a gestione.L'adopzione di un centru di machining 5-axis conduce à a maestria è a gestione di a produzzione, è crea e cundizioni per l'automatizazione di u prucessu di produzzione.

cdscsc


Tempu di posta: 02-02-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi