Valvole industriali, Robots Invece di Operazione Manuale

In Cina, induve i costi di u travagliu sò in crescita è e risorse umane sò scarse, i robots anu cuminciatu à esse largamente utilizati in diversi campi, è i travagliadori chì rimpiazzanu e linee di fabricazione di valvule cù robot sò ancu accettati in parechje fabbriche di valvule famose.
Una fabbrica di valvule ben cunnisciuta in Danimarca hè stata affettata da Covid-19, è l'impiegati ùn anu pussutu finisce a carica di travagliu cum'è necessariu cù un tempu di travagliu limitatu.Questu hà datu à i clienti l'idea di utilizà robots per rimpiazzà l'operazioni manuali, è l'applicazione di sta linea di produzzione hè stata matura in Cina è hè stata ricunnisciuta da i clienti.
Avemu cuncepitu e suluzioni per i corpi di valvola di a porta di trasfurmazioni.

vv1

I trè machini sò:
Tornitura CNC à trè facce, per rializà simultaneamente a rotazione di e trè facce di flange di a valvola di porta.
Foratrice idraulica horizontale à trè lati, per realizà a perforazione di e trè facce di flange à u stessu tempu.
Macchina di Sigillatura CNC à dui Lati, per realizà a trasfurmazione simultanea di l'angolo di 5 gradi in u corpu di a valvola.
I robots rimpiazzanu a produzzione manuale per risparmià i costi di u travagliu.À u listessu tempu, i robots ponu ottene u funziunamentu di 24 ore, chì necessitanu solu un robot per guardà trè machini.Inoltre, u modu di produzzione in linea di assemblea automatica pò salvà più spaziu, rende a pianificazione di a fabbrica più compacta, è risparmià u costu di risorse di a terra.

fvv2
vv3
vv4
vv5
vv6
vv7
vv8
vv9
vvv10
vvv111

Tempu di post: 16-mar-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi