Tornu di trasfurmazioni di valvule industriale d'alta efficienza.

Trattamentu di valvule industrialei torni sò ancu chjamati tri-sided o double-sidedfresatrici a valvolain a nostra fabbrica.I requisiti di machining d'alta efficienza è d'alta precisione di a valvula sò realizati.L'utensile speciale di a macchina per a trasfurmazioni simultanea di trè lati pò eseguisce i requisiti di torni simultaneamente di flange à trè lati o flange à dui lati in una sola serratura.Dunque, ùn hè più necessariu di realizà parechje assemblee in parechje stanze di l'equipaggiu, è u tempu di ciculu di trasfurmazioni è u spaziu di l'attellu necessariu sò assai ridotti.

Questumacchina speciale valvola industrialehè apposta cuncepitu da a nostra fabbrica per valvole industriali, raccordi per tubi è altri prudutti.Hè una patente esclusiva è hà e caratteristiche di un disignu raghjone, usu faciule è alta efficienza.

I prudutti da u disignu à a produzzione sò cumpletati indipindentamente da a nostra cumpagnia.A nostra fabbrica hà una ricchezza di sperienza in l'industria, un squadra tecnicu prufessiunale è impianti di machinazione avanzata è equipaggiu per cuntrullà u disignu è a qualità di i prudutti da a fonte.

Per assicurà a qualità dimachini arnesi, i nostri cumpunenti di outsourcing cum'è spindles, viti di piombo, ingranaggi, cuscinetti, etc. usanu marchi domestici di prima linea di alta qualità.

Utilizendu HDMT u nostru sistema CNC speciale di fabbrica (sistema Fanuc o GSK opzionale), u sistema hè stabile è faciule d'opere, utilizendu a lingua di prugrammazione CNC generale domestica, riducendu assai u costu di l'apprendimentu.

A machina strumentu speciale per u prucessuraccordi di tubi di valvula industrialehè principalmente cumpostu di un lettu, una scatula di testa di lettu, una testa di putenza, una tavola scorrevule CNC di alimentazione, un attrezzu idraulicu, un armariu elettricu indipendente, una stazione idraulica, un dispositivu di lubricazione centralizzata, etc. Pò esse equipatu di un sistema di rinfrescante. è a rimozione automatica di chip.Equipamentu, prutezzione cumpleta.

U capu di putenza hè a tecnulugia core di a nostra fabbrica.A testa di putenza usa un mutore patentatu esclusivo + struttura di viti, chì hà e caratteristiche di alta precisione, alta rigidità è longa vita.L'attrezzatura hè apposta cuncepitu secondu e parti processate.I blocchi di posizionamentu è i perni di posizionamentu sò tutti estinti per assicurà un posizionamentu precisu è fermu.U pezzu di travagliu hè serratu idraulicamente per migliurà l'efficienza di trasfurmazioni è riduce l'intensità di u travagliu persunale.Parechji clienti stranieri ùn ponu micca mandà i so pezzi in Cina, per quessa, inizialmente furniremu soluzioni di cuncepimentu di l'attrezzatura basate nantu à i disegni di u travagliu di u cliente, è i clienti prughjettanu i so propri apparecchi in l'area lucale di u cliente secondu i nostri disegni di design.


Tempu di post: 29-novembre-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi