Per u mantenimentu di rutina di i torni orizzontali pesanti, fate cusì in l'Europa di l'Est

U mantenimentu di a macchina di tornu horizontale pesante si riferisce à l'operatore o u persunale di mantenimentu, secondu i dati tecnichi di a macchina è i requisiti pertinenti è e regule di mantenimentu per l'iniziu, a lubrificazione, l'ajustamentu, l'anti-corrosione, a prutezzione, etc. Una seria di operazioni eseguite da una macchina in usu o prucessu inattivu hè un requisitu inevitabbile durante l'usu di a macchina.

U scopu di u mantenimentu di a macchina: Per mezu di u mantenimentu, a macchina pò ottene i quattru elementi basi di "ordine, pulito, lubricatu è sicuru".Pò esse chì l'arnesi, i pezzi di travagliu, l'accessori, etc. sò disposti bè, i pezzi di l'equipaggiu è i dispositi di prutezzione di sicurezza sò cumpleti, è e linee è i pipelines sò cumpleti per evità i periculi nascosti.L'aspettu di a macchina hè pulita, è e superfici di scorrimentu, viti di piombo, rack, ecc. sò liberi di contaminazione d'oliu è danni, per assicurà chì ùn ci hè micca perdite d'oliu, perdite d'acqua, perdite d'aria è altri fenomeni in tutte e parti. .

U mantenimentu di a macchina di tornu horizontale pesante hè assai impurtante per migliurà l'efficienza di a macchina è allargà a vita di serviziu di a macchina.U mantenimentu hè cusì impurtante per i torni orizzontali pesanti.

U mantenimentu di a macchina di tornu horizontale hè divisu in duie manere: mantenimentu di ogni ghjornu è mantenimentu regulare.

1. I metudi di mantenimentu di ogni ghjornu includenu a pulizia di a polvera è a terra nantu à a macchina, è a pulizia di u sangue, patatine fritte è altre terra in tempu dopu chì u travagliu hè finitu.

2. Mantenimentu regulare in generale si riferisce à un travagliu pianificatu è regulare cù a cooperazione di i travagliadori di mantenimentu.Cumpresi parti di dismantling, coperchi di scatula, coperchi di polvere, etc., pulizia, pulitura, etc. Pulite i binari di guida è superfici di scorrimentu, sguassate bavature è graffi, ecc. Verificate s'ellu hè a liberazione di ogni cumpunente, s'ellu hè allughjatu, se u u sigillu hè in bona cundizione, etc. U dragage di u circuitu d'oliu, a sustituzione di u coolant, l'ispezione è a stallazione di u circuitu elettricu, etc.

1 2


Tempu di post: 18-ghjugnu-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi