Sceglite a suluzione più adatta invece di a suluzione più caru per processà a pipa

Un vechju cliente di Turchia hà introduttu un cliente chì hà processatu pipes.Li piace l'alta qualità europeaTorni CNC per filettatura di tubiassai cun un prezzu altu.Dopu chì anu parlatu cun noi è dopu anu realizatu a so idea sbagliata, a macchina europea ùn hè micca a megliu scelta per elli.
In fatti, in una certa misura, u nostruTorni CNC per filettatura di tubiùn sò micca inferiori à i machini europei.Per a trasfurmazioni di parechji pezzi di travagliu, tali machini d'alta precisione è d'alta tecnulugia ùn sò micca veramente necessarii.

A precisione di machining di i raccordi di tubi da esse trattatu da u cliente hè solu 0,05 mm, è a precisione di machining di u nostruTornio per filettatura di tubi CNCpò ghjunghje sin'à 0,02 mm. A gamma di diametru di u travagliu hè in 250 mm, ricumandemu QLK1325.

A maiò parte di i mudelli in u mercatu sò avàQLK1323 è QLK1328.
I nostri ingegneri anu capitu chì QLK1323 ùn hè micca abbastanza grande per i pezzi di φ250mm, QLK1328 hè troppu grande è u prezzu hè troppu altu.Allora i nostri ingegneri anu sviluppatu u mudellu QLK1325, chì hè supportatu è amatu da parechji clienti.

Un altru prublema hè chì a gamma di lunghezze di raccordi di pipa di u cliente hè assai grande.A pipa più corta hè solu 1,5 metri, ma u più longu pò ghjunghje à sei metri. Recomandemu duie opzioni.

Unu hè di sceglie un trè metriTornio per filettatura di tubi CNCper a trasfurmazioni, chì pò rotà a pezza 180 ° per compie a trasfurmazioni di e duie estremità nantu à a macchina.

Una altra suluzione hè di sceglie un sei metriTornio per filettatura di tubi CNCper una sola volta di serratura è finitura.

Ovviamente a seconda suluzione hè assai efficiente è risparmia i costi di u travagliu.Ma se u budgetu hè insufficiente, a prima opzione serà una scelta megliu. U cliente hà sceltu a prima suluzione cù l'idea di pruvà.U cliente hà sceltu un trè metriTornio per filettatura di tubi CNCQLK1325 cù un supportu posteriore. Avà a macchina hè stata messa in usu è u cliente hè assai cuntentu.


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi