Verificate questi dettagli prima di utilizà un tornu horizontale in l'Asia Sudueste

Un tornu horizontale hè una macchina arnesi chì usa principalmente un strumentu di tornu per turnà una pezza rotante.Nantu à u tornu, trapani, alesatori, alesatori, rubinetti, fustelle e strumenti di zigrinatura ponu ancu esse aduprati per u processu currispundente.

1. Verificate s'ellu a cunnessione di u circuitu di l'oliu di u tornu hè normale, è s'ellu i pezzi rotanti sò flessibili o micca, è dopu principià a macchina.

2.A robba di travagliu deve esse purtata, i cuffs deve esse appiccicatu, è i tappi protettivi sò purtati nantu à a testa.Hè strettamente pruibitu di portà guanti per u funziunamentu.Se l'operatori sò impegnati in u tagliu è l'affilatura, anu da portà vetri protettivi.

3. Quandu u tornu horizontale hè cuminciatu, prima osservate se l'operazione di l'equipaggiu hè in un statu normale.L'attrezzatura di tornu deve esse fermamente chjappata.Prestate attenzione à verificà a prufundità di u strumentu di taglio.Ùn deve micca superà l'impostazione di carica di l'equipaggiu stessu, è a parte sporgente di a testa di l'uttellu ùn deve micca più di l'altezza di u corpu di l'uttellu.Quandu si gira u supportu di l'utensile, l'utillita deve esse ritracciata in una pusizioni sicura per impedisce chì l'attrezzatura di tornu ùn colpisca u mandrinu.Sì i grandi pezzi di travagliu sò da esse elevati o abbandunati, u lettu deve esse padded cù tavulini di lignu.Se a grua deve cooperà cù a carica è u scaricamentu di u travagliu, u spreader pò esse sguassatu dopu chì u chuck hè chjapputu, è tutti l'alimentazione di a grua sò disconnected;dopu chì a pinza di u travagliu hè chjappata, u tornu pò esse giratu finu à chì u spreader hè scaricatu.

4. Per aghjustà a vitezza variabile di a macchina di tornu horizontale, deve esse firmata prima è poi cunvertita.Ùn hè micca permessu di cambià a velocità quandu u tornu hè attivatu, per ùn dannà l'ingranaggi.Quandu u tornu hè attivatu, l'utillita di tornu deve avvicinassi lentamente à a pezza di travagliu per impedisce chì i chips dannu a ghjente o danni à u travagliu.

5.L'operatore ùn hè micca permessu di lascià a pusizione à vuluntà senza l'autorizazione, è ùn hè micca permessu di ghjucà scherzi.S'ellu ci hè qualcosa da lascià, l'alimentazione elettrica deve esse chjusa.Durante u prucessu di travagliu, a mente deve esse cuncentrata, è u travagliu ùn pò micca esse misuratu quandu u tornu hè in esecuzione, è ùn hè micca permessu di cambià a robba vicinu à u tornu di corsa;U persunale chì ùn hà ancu ottenutu u certificatu di u travagliu ùn pò micca operà u tornu solu.

6.U postu di travagliu deve esse mantenutu pulitu, i pezzi di travagliu ùn deve esse micca stacked troppu altu, è i filings di ferru deve esse puliti in u tempu.Una volta chì l'apparechju elettricu di u tornu horizontale fallisce, ùn importa micca a dimensione, l'alimentazione di energia serà tagliata immediatamente, è l'electricista prufessiunali a riparà in u tempu per assicurà u funziunamentu normale di u tornu.

2


Tempu di post: 18-ghjugnu-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi