Passi di funziunamentu di basa di e macchine utensili BOSM CNC

Ognunu hà acunniscenza currispundente di a macchina CNCarnesi, cusì sapete i passi di u funziunamentu generale diMacchine utensili BOSM CNC?Ùn vi preoccupate, eccu una breve introduzione per tutti.

1. Editing è input di prugrammi workpiece

Prima di trasfurmà, a tecnulugia di trasfurmazioni di u travagliu deve esse analizata è u so prugramma di trasfurmazioni deve esse compilatu.Se u prugramma di trasfurmazioni di u travagliu hè cumplessu, ùn programate micca direttamente, ma utilizate a prugrammazione di l'urdinatore, è poi torna à u sistema CNC di a macchina CNC per mezu di un dischettu o interfaccia di cumunicazione.Stu pò evitari occupatu tempu machine è cresce u tempu ausiliari di trasfurmazioni.

2. Boot

In generale, a putenza principale hè attivata prima, cusì chì a macchina utensile CNC hà e cundizioni di accensione, è u sistema CNC cù un buttone chjave è a macchina utensile sò alimentati à u stessu tempu, u CRT di a macchina utensile CNC. sistema mostra infurmazione, è u statu idraulici, pneumatici, assi è Connection di altri equipaggiu ausiliari.

3. Puntu di riferimentu

Prima di machining a machina strumentu, stabilisce u datum muvimentu di ogni coordenada di umacchina strumentu.

4. Input call di prugramma machining

Sicondu u mediu di u prugramma, pò esse ingressu cù una unità di cinta, una macchina di prugrammazione o una cumunicazione seriale.S'ellu hè un prugramma simplice, pò esse inseritu direttamente in u pannellu di cuntrollu CNC cù u teclatu, o pò esse inseritu bloccu per bloccu in u modu MDI per u processu bloccu per bloccu.Prima di machining, l'origine di u travagliu, i paràmetri, l'offsets è i vari valori di compensazione in u prugramma di machining deve esse ancu inseriti.

5. Edizione di prugramma

Se u prugramma di input deve esse mudificatu, u modu di travagliu deve esse sceltu à a pusizione "edità".Aduprate e chjave di edizione per aghjunghje, sguassà è mudificà.

6. Ispezione di prugramma è debugging

Prima chjude a macchina è eseguite solu u sistema.Stu passu hè di verificà u prugramma, s'ellu ci hè un errore, deve esse editatu di novu.

7. A stallazione di u travagliu è l'allinjamentu

Installa è allinea a pezza di travagliu per esse processata è stabilisce un benchmark.Aduprà u muvimentu incrementale manuale, u muvimentu cuntinuu o a rota di a manu per spustà a macchina.Align u puntu di partenza à u principiu di u prugramma, è calibre u riferimentu di u strumentu.

8.Start l'assi per u machining continuu

U prucessu cuntinuu generalmente adopta u prucessu di prugramma in a memoria.A velocità di alimentazione in u processu di a macchina utensile CNC pò esse aghjustata da l'interruttore di velocità di alimentazione.Durante a trasfurmazioni, pudete appughjà u buttone "Feed hold" per mette in pausa u muvimentu di l'alimentazione per osservà a situazione di trasfurmazioni o eseguisce a misurazione manuale.Appughjà u buttone di partenza di novu per ripiglià u prucessu.Per assicurà chì u prugramma hè currettu, deve esse verificatu prima di trasfurmà.Durante a fresatura, per i pezzi di travagliu curvili piani, un lapis pò esse usatu invece di un strumentu per disegnà u contornu di u travagliu nantu à a carta, chì hè più intuitivu.Se u sistema hà una strada d'utillita, a funzione di simulazione pò esse usata per verificà a correttezza di u prugramma.

9.Shutdown

Dopu a trasfurmazioni, prima di spegnere u putere, fate attenzione à verificà u statu di a macchina BOSM è a pusizione di ogni parte di a macchina.Turn off the machine power first, poi spegne u putere di u sistema, è infine spegne u putere principale.

Fresatrice CNC per foratura per flange


Tempu di Postu: Apr-07-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi