U 90% di i fabricatori di valvule ùn cunnosci micca i metudi di processazione di valvule d'alta efficienza

Uni pochi anni fà, avemu visitatu un cliente chì avia operatu una fabbrica di valve in Iran per parechji anni. À l'iniziu di u stabilimentu di a so fabbrica, a maiò parte di l'ordine sò stati realizati attraversu l'outsourcing.Solu una piccula parte di elli sò prudutte è trasfurmate da a fabbrica stessa.

Cù l'aumentu di scala di fabbrica, l'efficienza di trasfurmazioni uriginale hè stata difficiuli di scuntrà a quantità di ordine attuale. In ordine per portà più ordini, riduce i costi, a fabbrica hà cercatu un mètudu di trasfurmazioni più efficace. Ciò chì cercanu hè u scopu di u nostru sviluppu è ricerca dimacchina speciale di machining valve- costu più bassu è più efficienza.

L'annu passatu, u cliente hà cambiatu da l'usu di macchine di perforazione radiale è di torni à l'usu di centri di machining è di torni verticali. L'efficienza hè stata migliurata una volta.Ma ùn hè micca abbastanza per a situazione attuale di l'ordine di fabbrica. Dopu avè capitu sti situazione, avemu invitatu i clienti à visità u nostru situ di u cliente hè ancu u nostru cumpagnu- "Yuanda valve factory".

Yuanda Valve Factory hè a più grande fabbrica di valvule in Cina è l'unicu fabricatore di valvule in u paese chì adopta unalinea di pruduzzione automatizata., usendu quasi 2500 settimacchine di valvola speciale.Trè lati di perforazione è u tornu à trè lati ponu processà trè lati à u stessu tempu.U prucessu di una valvula pò esse cumpletu in 7-8 minutes.Customers hà vistu prima sta manera di processà valve, è questa efficienza di trasfurmazioni hà scuntatu i clienti.

Dopu à abbandunà a Cina, u cliente hà tornatu rapidamente à a fabbrica per mostrà à i so ingegneri l'infurmazioni tecniche è i video di trasfurmazioni di umacchine di valvola speciale.Presto avemu ricevutu i disegni di valvula da i clienti, chì hè assai impurtante perchè a maiò parte di e macchine di valvola speciale sò customizate.macchina speciale valvolahà un altu rendimentu di costu è prezzu più prezzu di e macchine generale (centri di machining, torni), i clienti ci anu sceltu fermamente.

Prestu u cliente compru u primu U primumacchine di valvola specialeè mette in usu.Attualmente, hè stata aduprata per un annu, è i clienti l'elogianu è ci chjamanu "Leader in a nova situazione di trasfurmazioni di valve". U cliente aspetta di custruisce una nova fabbrica di valve questu annu è spera chì pudemu cuncepisce una valvula cumplettamente automatizata. linea di pruduzzione per elli.Avemu aspittendu sta nova cooperazione!


Tempu di pubblicazione: 27-sep-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi