I torni CNC OTURN Slant bed sò macchine utensili avanzate largamente impiegate in l'industria di a machina, in particulare per ambienti di produzzione di alta precisione è di alta efficienza. Paragunatu à i torni tradiziunali à lettu pianu, i torni CNC à lettu inclinatu offrenu rigidità è stabilità superiori, chì li facenu ideali per a trasfurmazioni di pezzi cumplessi.
Caratteristiche strutturali di u tornu à letto inclinatu CNC:
1. Slant-Bed Design: U lettu di un tornu CNC di slant-bed hè tipicamente inclinatu trà 30 ° è 45 °. Stu disignu minimizza e forze di taglio è l'attrito, aumentendu a stabilità è a rigidità di a macchina.
2. Spindle System: U spindle hè u core di u tornu. Hè dotatu di cuscinetti di mandrini d'alta precisione chì ponu sustene e forze di taglio significativu mentre mantene a coerenza di a velocità per un rendimentu ottimale di machinazione.
3. Tool System: Slant-bed torni CNC sò furnuti cù un sistemu strumentu pulivalenti, chì permette vari prucessi machining, comu turning, fresatura, è drilling. I cambiatori d'utensili automatizati aumentanu ancu l'efficienza permettendu transizioni di l'utensili veloci è senza cuciture.
4. Sistemi di cuntrollu numericu (NC): Sistemi avanzati di cuntrollu numericu sò integrati in i torni CNC di slant-bed per facilità a prugrammazione di machining cumplessu è u cuntrollu autumàticu, aumentendu significativamente a precisione è l'efficienza di u machining.
5. Sistema di rinfrescante: Per prevene l'accumulazione di calore eccessivu durante u tagliu, hè impiegatu un sistema di rinfrescante. U sistema di rinfrescante, utilizendu sprays o liquid coolant, mantene una temperatura più bassa sia per l'utillita sia per a pezza, assicurendu a qualità è allungendu a vita di l'utensili.
Principiu di travagliu:
1. Program Input: L'operatore inserisce u prugramma di machining via u sistema NC. Stu prugramma cuntene infurmazione essenziale cum'è u percorsu di machining, paràmetri di taglio, è a selezzione di l'arnesi.
2. Fixation di u travagliu: U travagliu hè stallatu in modu sicuru nantu à a tavola di tornu, assicurendu nisun muvimentu durante u prucessu di machining.
3. Strumenta Selezzione è Positioning: U sistemu NC automaticamente selezziunà u strumentu apprupriati è pusizioni lu secondu à u prugramma machining.
4. Cutting Process: Powered by u spindle, u strumentu accumincia a cutting the workpiece. U disignu di u lettu inclinatu disperse a forza di taglio in modu efficace, riducendu l'usura di l'utensili è aumentendu a precisione.
5. Cumpiimentu: Una volta a machining hè cumpletu, u sistema NC stops u muvimentu di u strumentu, è l'operatore sguassate u travagliu finitu.
Precauzioni per l'usu:
1. Mantenimentu regulare: Eseguite u mantenimentu di rutina per assicurà chì tutti i cumpunenti funzionanu bè è per allargà a vita di a macchina.
2. Verification di u prugramma: rivisione cù cura u prugramma di machining prima di inizià l'operazione per prevene accidenti causati da errori in a prugrammazione.
3. Tool Management: Inspeccione regularmente l'arnesi per l'usura è rimpiazzà quelli chì sò eccessivamente purtati per mantene a qualità di machining.
4. Operazione sicura: Aderite à e prucedure di u funziunamentu di a macchina per assicurà a sicurità di l'operatore è prevene accidenti per via di mishandling.
5. Cuntrollu Ambientale: Mantene un ambiente di travagliu pulitu per assicurà u funziunamentu propiu di a macchina è impedisce ogni impattu negativu nantu à a precisione di u machining.
Aderendu à queste linee guida, u tornu CNC inclinatu OTURN pò furnisce prestazioni eccezziunali, precisione è efficienza in diverse attività di machinazione.
Tempu di post: 20-sep-2024