Cura di rutina è mantenimentu di i trasportatori di chip in Messico

Prima, u mantenimentu di u trasportatore di chip:

 

1. Dopu chì u novu trasportatore di chip hè utilizatu per dui mesi, a tensione di a catena deve esse riaggiustata, è serà aghjustata ogni sei mesi dopu.

 

2. U trasportatore di chip deve travaglià à u stessu tempu cum'è a macchina arnesi.

 

3. Troppu filings di ferru ùn sò micca permessi di accumulà nantu à u conveyor di chip per evità jamming.Quandu a macchina utensile travaglia, i chips di ferru duveranu esse scaricati continuamente è uniformemente in u trasportatore di chip, è dopu scaricati da u trasportatore di chip.

 

4. U trasportatore di chip deve esse inspeccionatu è puliti ogni sei mesi.
 
5. Per u trasportatore di chip di u tipu di piastra di a catena, u mutore geared deve esse invertitu ogni mità di mesi, è i detriti à u fondu di l'abitazione di u trasportatore di chip deve esse puliti in reverse.Prima chì u mutore hè invertitu, i scarti di ferru à u livellu di u trasportatore di chip deve esse puliti.

6. Quandu mantene è mantene u conveyor di chip di a macchina, fate cura di ùn avè micca macchie d'oliu nantu à a piastra d'attrito di u prutettore.

7. Per u trasportatore di chip magneticu, fate attenzione à aghjunghje i tazzi d'oliu da i dui lati à a pusizione curretta quandu l'utilizanu.

8. Quandu aduprate u trasportatore di vite, cunfirmà s'ellu a direzzione di rotazione di a vite hè coherente cù a direzzione necessaria.

9. Prima di utilizà u trasportatore di chip, leghjite attentamente u manuale di u produttu di a nostra cumpagnia.
 
Siconda, dUring l'usu à longu andà di u trasportatore di chip, ci saranu prublemi cum'è a catena sciolta è a piastra di catena appiccicata.Dopu à u prublema, vi ponu seguità i passi sottu à scioglie u prublema.

 

1. Tensione di a catena:

 

Quandu u trasportatore di chip hè utilizatu per un bellu pezzu, a catena serà allungata è a tensione serà ridutta.À questu tempu, a catena deve esse aghjustata.

 

(1) Allentate i bulloni chì fissanu u motoriduttore ditornu, move a pusizioni di u mutore ingranatu currettamente, è allentà u drive

 

catena.Torce u filu superiore di tensione nantu à i lati manca è drittu pocu à pocu, è aghjustate a catena di a piastra di a catena per fà a tensione propria.Allora tense a catena di trasmissione è fissa i bulloni di u motoriduttore.

 

(2) Quandu u trasportatore di chip hè utilizatu per un bellu pezzu è a catena ùn hà micca permessu di regulazione, per piacè sguassate i dui platti di catena è e catene (conveyor di chip di a catena) o duie catene (conveyor di chip di tippu raschi), è poi riunite prima. cuntinuà.Aghjustate à l'adattabilità.

2. U piattu di a catena di trasportatore di chip hè appiccicatu

 

(1) Eliminate a scatula di a catena.

 

(2) Aghjustate a noce tonda di u protettore cù una chjave di pipa è stringe u protettore.Accendete u trasportatore di chip è osservate se u protettore hè sempre slipping è a piastra di a catena hè appiccicata.

 

(3) Se a piastra di a catena ùn si move sempre, u trasportatore di chips cesserà di travaglià dopu à spegnimentu, è pulisce i scarti di ferru à u livellu.

 

(4) Eliminate a piastra di deflectore di u trasportatore di chip è a piastra raschiata à l'uscita di chip.

 

(5) Pigliate u straccio è mette in a parte posteriore di u trasportatore di chip.U trasportatore di chip hè energizatu è invertitu, cusì chì u rag hè rotulatu inversamente in u trasportatore di chip, è un pezzu hè inseritu à una distanza da una estremità.Se ùn gira micca, utilizate una chjave di pipa per aiutà u protettore.

 

(6) Fighjate à u portu di goccia di chip davanti à u trasportatore di chip per assicurà chì i stracci inseriti sò completamente scaricati.Repetite sta operazione parechje volte per scaricate i chips in u fondu di u trasportatore di chip.

 

(7) Spegnete u trasportatore di chip, è stringe a noce tonda à una tensione adatta.

 

(8) Installa a scatula à catena, u baffle frontale è u raschiu.

3. Filtru cisterna d'acqua:

 

(1) Prima di aduprà u cisterna d'acqua, hè necessariu di riempie u fluidu di taglio à u livellu di liquidu necessariu per prevene u fenomenu di rallentamentu è brusgià di a pompa per via chì a pompa ùn hè micca capace di pompà u fluidu di taglio.

 

(2) Se a pompa d'acqua ùn pompa micca bè, verificate se u cablaggio di u mutore di a pompa hè currettu.

 

(3) Se ci hè un prublema di fuga d'acqua in a pompa di l'acqua, ùn disassemble u corpu di a pompa per verificà u difettu, è avete bisognu di cuntattà a nostra cumpagnia per trattà in tempu.

 

(4) Quandu i livelli di liquidu di i tanki d'acqua cunnessi di u primu è di u sicondu livellu ùn sò micca uguali, per piacè tirate fora l'inseritu di filtru per verificà s'ellu hè causatu da u bloccu di l'inseritu di filtru.

 

(5) U separatore oliu-acqua dimacchina CNCùn recupera micca l'oliu flottante: verificate se u cablaggio di u mutore di u separatore oliu-acqua hè invertitu.

 

(6) I mutori di u cisterna d'acqua sò anormalmente riscaldati, per piacè spegne immediatamente a putenza per verificà u difettu.

 

3. A macchina di tornuoperatore deve fà i scraps di ferru di u cullettivu chip falà cù u pienu, accussì comu a prevene i scraps di ferru di u cullettivu chip da esse troppu altu è esse reversely draw in u fondu di u conveyor chip da u conveyor chip à causari jamming.

 

Impedisce à l'altri articuli (cum'è chiavi, pezzi di travagliu, etc.) da cascà in u trasportatore di chip eccettu per limatura di ferru.

2

Tempu di post: Jul-01-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi