Istanbul, Turchia - Ottobre 2024 - OTURN Machinery hà fattu un forte impattu à a 8a Fiera MAKTEK Eurasia appena conclusa, tenuta da u 30 di settembre à u 5 d'ottobre in u Centru Fiera è Cungressu TÜYAP. Rappresentendu e macchine utensili high-end di a Cina, avemu dimustratu a tecnulugia di punta di macchine utensili, benchmarking contr'à marchi europei ben cunnisciuti, è dimustrendu à u mondu e capacità di fabricazione di a Cina.
A mostra MAKTEK Eurasia, una di e più grandi in a regione Eurasiatica, hà attiratu prufessiunali da u mondu sanu, cuncintratu nantu à l'avanzamenti di a lavorazione di i metalli è di a fabricazione. MAKTEK Eurasia 2024 hà presentatu una larga gamma di equipaghji, da macchine CNC è taglio laser à torni, smerigliatrici, è più. , chì offre à OTURN una piattaforma ideale per cunnette cù i principali attori di l'industria.
Posizionatu strategicamente in Hall 7, stand N ° 716, OTURN hà presentatu una gamma impressiunanti di prudutti, cumprese: centri di tornu CNC cù assi C & Y, fresatrici CNC d'alta velocità, centri di machining à 5 assi è centri di machining laser à 5 assi. un interessu considerableu in i so prudutti è aspetta à custruì partenariati duraturi cù quelli chì hà impegnatu durante l'avvenimentu.
Maktek Eurasia 2024 hè ghjuntu à una cunclusione successu. OTURN hè decisu è agisce à rapprisintà l'utensili high-end di a Cina à u mondu. Questa hè esattamente a visione di a nostra cumpagnia - Promuove una bona macchina CNC per esse vista da u mondu! OTURN Machinery hà digià pianificatu di vultà per a 9a edizione di MAKTEK Eurasia in 2026, cuntinuendu a so missione di prumove l'innuvazione è l'eccellenza di a fabricazione cinese in u mondu.
Tempu di post: 23-oct-2024