Introduzione è vantaghji di i torni di trasfurmazioni di valve

In a nostra impresa,torni di trasfurmazioni di valvule industriali sò ancu cunnisciuti cum'è a doppia o trè latifresatura di valvula.I bisogni di machining d'alta efficienza è di precisione di a valvula sò soddisfatti.I bisogni di tornu simultanea di flange à trè o dui lati in un clamping ponu esse soddisfatte da a macchina speciale per a trasfurmazioni simultanea di trè lati.In u risultatu, ùn hè più essenziale per fà parechje assemblee in diverse stanze di l'equipaggiu, chì riduce significativamente u tempu di u ciculu di trasfurmazioni è u spaziu di l'attellu necessariu.

A nostra attività hà specificamente custruitu questumacchina di machining valve industriale per valvole industriali, raccordi di tubi è altri prudutti.Hè una patente esclusiva cù e caratteristiche di un disignu sensibule, simplicità di usu è alta efficacità.

A nostra urganizazione cumpleta i prudutti da u disignu à a produzzione per sè stessu.A nostra fabbrica offre una ricchezza di cunniscenze di l'industria, un staffu tecnicu qualificatu, è facilità di machinazione di punta è tecnulugia per gestisce u disignu è a qualità di u produttu da u principiu.

Per assicurà a qualità di e macchine utensili, i nostri cumpunenti outsourcing cum'è fusi, viti di piombo, ingranaggi, cuscinetti, etc. impieganu marchi domestici di prima linea di alta qualità.

Utilizendu HDMT u nostru sistema CNC specificu di fabbrica (sistema Fanuc o GSK opzionale), u sistema hè affidabile è faciule da gestisce, utilizendu u linguaghju di prugrammazione CNC standard domesticu, diminuendu considerablemente u costu di l'apprendimentu.

Un lettu, una scatula di testa di lettu, una testa di putenza, una tavola scorrevule CNC di alimentazione, un attrezzu idraulicu, un armariu elettricu indipendente, una stazione idraulica, un dispositivu di lubrificazione centralizzata, ecc. raccordi di tubi di valvula.Sia un sistema di rinfrescante è a rimozione automatizzata di chip sò opzioni.equipamentu, sicurità cumpleta.

U capu di putenza hè a pezza chjave di a tecnulugia di a nostra fabbrica.A testa di putenza presenta un mutore proprietariu, esclusivo è una struttura di viti chì hè eccezziunale in precisione, rigidità è durabilità.L'attrezzatura hè stata specificamente creata per i pezzi trattati.Per assicurà un allineamentu precisu è sicuru, i pins è i blocchi di posizionamentu sò stati tutti spenti.A serratura idraulica di a pezza aumenta l'efficacità di trasfurmazioni mentre riduce i bisogni di u travagliu umanu.Siccomu parechji clienti internaziunali ùn sò micca capaci di spedinu i so prudutti finiti in Cina, prima offremu opzioni di cuncepimentu di l'attrezzatura basati nantu à i disegni di u travagliu di u cliente, è u cliente hà da cuncepisce i so propiu raccordi in cunfurmità cù i nostri disegni di cuncepimentu in a regione lucale di u cliente.


Tempu di Postu: Nov-12-2022

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi