Cumu risolve i prublemi è mantene grandi torni verticali CNC?

A grande scalaTorni verticali CNCsò machini à grande scala, chì sò usati per processà i pezzi grossi è pisanti cù grandi dimensioni radiali è dimensioni assiali relativamente chjuche, è forme cumplesse.Per esempiu, a superficia cilindrica, a superficia finale, a superficia cònica, u pirtusu cilindricu, u pirtusu cònicu di diversi dischi, roti è setti di pezzi di travagliu pò ancu esse processatu cù l'aiutu di i dispositi supplementari per filettatura, superficia sferica, profilazione, fresatura è grinding.

U tempu ausiliari di a grande scalaMacchina CNC VTLhè assai corta.Si pò compie tuttu u cuntenutu di trasfurmazioni in un clamping.Pruvate di sceglie l'attrezzatura aperta cù alta rigidità, chì ùn pò micca interferiscenu cù u percorsu di l'uttellu, è pò compie a trasfurmazioni di u travagliu in u intervallu di u colpu di u spindle.Cum'è una macchina strumentu altamente automatizata, diverse allarmi appariranu dopu un periodu di usu.Certi sò fallimenti di u sistema, alcuni sò paràmetri di paràmetri impropri, è certi sò fallimenti meccanichi.L'alarmi di fan sò unu di elli.

Quandu una tale situazione accade, verificate prima u fan internu.S'ellu ùn gira micca, sguassate è vede.S'ellu hè troppu bruttu, pulisce cù alcolu o benzina prima di stallà.Se ci hè una alarma, avete da rimpiazzà l'amplificatore servo.HC appare.Alarma attuale, principalmente per detectà a corrente anormale in u latu DC, prima fighjate i paràmetri di u servore, è dopu sguassate a linea di energia di u mutore.Duranti u periodu, ci hè una alarma per rimpiazzà l'amplificatore servo.Ùn ci hè micca alarme.Scambià u mutore è a linea di alimentazione cù altri assi per determinà s'ellu hè u mutore o a linea elettrica.Prublemu: Se J appare nantu à a visualizazione, dipende s'ellu hè un prublema di PC.Verificate se a scheda madre, a scheda di cunversione di l'interfaccia è u dispositivu di a scheda di cuntrollu PCRAM sò currette, rimpiazzate è debug finu à chì a causa hè determinata, è poi risolve u prublema.

Chì sò e cose chì necessitanu attenzione in u mantenimentu di grandi CNCLavorazione VTL?

1. Dopu avè principiatu u mutore principale ogni volta, u spindle ùn pò micca esse cuminciatu immediatamente.Solu dopu chì a pompa di lubrificazione hè travagliatu nurmale è a finestra di l'oliu vene cù l'oliu, u spindle pò esse cuminciatu per lascià u travagliu di a macchina.

2. U vitu pò esse usatu solu quandu si giranu i filamenti per assicurà a so precisione è a vita.

3. Mantene l'internu è fora di umacchina strumentuper esse pulita, i pezzi di a macchina sò cumpleti, i vitelli di viti è i bastoni lucidati sò senza oliu, è a superficia di a guida hè pulita è intacta.

4. Fate u travagliu di lubricazione di ogni puntu di lubricazione secondu i requisiti specificati (vede l'istruzzioni di l'etichetta di u sistema di lubricazione di a macchina per i dettagli).

5. Rigularmente cuntrolla è aghjustà u tightness di u V-belt di uTornu verticale CNC.

6. Prestate attenzione à verificà a cundizione di travagliu di a pompa di l'oliu per assicurà chì u headbox è u feed box anu abbastanza oliu lubrificante.L'oliu lubrificante in ogni cisterna ùn deve esse più bassu di u centru di ogni standard di l'oliu, altrimenti a machina strumentu serà dannata per una mala lubricazione.

7. Pulite u filtru d'oliu filtru di rame di u filtru d'oliu in l'ingressu di l'oliu di a scatula di u lettu ogni settimana per assicurà chì l'oliu lubrificante hè pulitu.

8. Quandu u spindle hè in rotazione à una velocità alta, in nisuna circustanza ùn deve micca tirà u manicu di shifting.


Tempu di pubblicazione: 24-novembre-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi