Sapete u mutivu perchè a manica di perforazione ùn hè micca durabile nantu à a macchina di perforazione CNC Gantry?

Gantry BOSMForatrice e fresatrice CNChè cumpostu principarmenti di worktable di lettu, gantry mobile, sella mobile, drilling and fresing power head, dispusitivu di lubricazione automatica è dispusitivu di prutezzione, dispusitivu di rinfrescante circulante, sistema di cuntrollu digitale, sistema elettricu è cusì.Cù supportu è guida di linea di rotazione, coppia di viti di guida di precisione, a macchina utensile hà una alta precisione di posizionamentu è precisione di posizionamentu ripetitu.Hè usatu per alta efficienzaforatura cncdi pezzi cù spessori in a gamma effettiva, cum'è piatti piani, flange, dischi è anelli.

Perfora CNCi buchi à traversu è i buchi ciechi ponu esse realizati nantu à parti di materiale unicu è materiali compositi.U prucessu di machining di a machina strumentu hè cuntrullata digitale, è u funziunamentu hè assai còmuda.Pò rializà l'automatizazione, alta precisione, varietà multiple è produzzione di massa.

Cusì avemu trovu chì u drill sleeve ùn hè micca durable quandu si usa.Chì ghjè u mutivu?Semu inseme!

1. A dimensione di u pirtusu internu hè precisa, è u più chjucu a tolleranza, u megliu, chì pò frenà u swing di u drill.A tolleranza di u drill bit hè aumentata da 0.01MM, è l'errore di u produttu hè aumentatu da 0.05MM, cusì a dimensione di u drill sleeve deve esse μ-level per assicurà a precisione desiderata in larga misura.

2. A liscia di u pirtusu internu, u più liggeru u pirtusu internu, u più chjucu u attritu, u più ovviamente a vita di u drill pò esse migliuratu.I buchi tagliati da u filu lentu parenu brillanti.Perchè hè u machining di scaricamentu elettricu, i picculi buchi di scintilla seranu lasciati nantu à a superficia, chì hè ancu un assassinu di trapani di attritu.

3. A concentricità di u pirtusu internu è u pirtusu esternu, a cuncentrazione ùn hè micca alta, a precisione di trasfurmazioni hè ancu bassu, è l'errore cumulativu cresce.

4. A durezza di u drill sleeve ùn deve esse troppu dura o troppu duru.Certi sleeves di drill sò fatti di lega, cù alta durezza è longa vita, ma u dannu à a punta di drill hè ancu grande, cum'è un ovu chì batte una petra.U costu di l'arnesi di taglio ogni mese hè stupente.Un drill sleeve chì hè troppu molle hà una vita curta è ùn pò micca guarantisci una precisione à longu andà.Per quessa, hè ideale per mantene a durezza di u drill sleeve à circa 60 gradi.


Tempu di pubblicazione: 24-novembre-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi