I torni rapprisentanu alcune di e tecniche più antiche di machining, ma hè sempre utile per ricurdà i principii quandu cunsiderà cumprà un novu tornu.
A cuntrariu di e fresatrici verticali o horizontali, una di e caratteristiche chjave di un tornu hè a rotazione di u travagliu relative à l'utillita. Per quessa, u travagliu di tornu hè spessu chjamatu tornu. Dunque, u tornu hè un prucessu di machining utilizatu per a fabricazione di parti cilindriche circulari. I torni sò generalmente aduprati per riduce u diametru di a pezza à una dimensione specifica, producendu cusì una superficia liscia. In fondu, l'uttellu di taglio s'avvicinarà à a pezza rotante finu à ch'ella cumencia à sbuchjarà a superficia quandu si cumincia à muvimenti linearmente longu u latu (se a parte hè un fustu) o tutta a superficia (se a parte hè un tamburinu).
Ancu se pudete ancu cumprà torni cuntrullati manualmente, pochi torni ùn sò micca cuntrullati da CNC oghje. Quandu hè equipatu di un strumentu automaticu per cambià l'utensili (cum'è una torretta), un tornu CNC hè più apprupriatu chjamatu centru di tornu.centri di tornitura CNCavè una varietà di dimensioni è funzioni, da i torni simplici à dui assi chì si movenu solu in a direzzione X è Y, à multi-assi più cumplessi.centri di rotazionechì ponu trattà cumplessu di tornitura, fresatura è fresatura di quattru assi. Perforazione, tapping e foratura profonda - una sola operazione.
U tornu di basa di dui assi include una testata, un mandrinu, un mandrinu per a fissazione di pezzi, un tornu, un carru è un quadru horizontale scorrevule, un postu di l'uttellu è un tailstock. Ancu s'è a maiò parte di i torni anu un tailstock mobile per sustene a fine di u travagliu, ma alluntanatu da u mandrinu, micca tutte e macchine utensili sò dotate di sta funzione standard. Tuttavia, u tailstock hè particularmente utile quandu u travagliu hè relativamente longu è slender. In questu casu, se u tailstock ùn hè micca utilizatu, pò causà "ch crack", lascendu segni evidenti nantu à a superficia di a parte. S'ellu ùn hè micca supportatu, a parte stessa pò esse più fina perchè a parte pò esse eccessivamente curvata per via di a pressione di l'utensili durante u tagliu.
Quandu si cunsiderà aghjunghje un tailstock cum'è una opzione per un tornu, ùn solu deve esse attentu à i travaglii attualmente in esecuzione, ma ancu attentu à a futura carica di travagliu. In casu di dubbitu, include u tailstock in a compra iniziale di a macchina. Stu suggerimentu pò salvà prublemi è prublemi per a stallazione più tardi.
Ùn importa micca quanti assi di muvimentu sò necessarii, quandu evaluà a compra di qualsiasi tornu, a buttrega deve prima cunsiderà a dimensione, u pesu, a cumplessità geomètrica, a precisione necessaria è i materiali di e parti processate. U nùmeru previstu di parte in ogni batch deve ancu esse cunsideratu.
U puntu cumunu à cumprà tutti i torni hè a dimensione di u chuck per allughjà i pezzi necessarii. Percentri di rotazione, u diamitru di u mandrinu hè di solitu in a gamma di 5 à 66 inch, o ancu più grande. Quandu i pezzi o bars deve estenderà à traversu u spinu di u mandrinu, u più grande spindle à traversu pirtusu o bar capacità hè impurtante. Se a dimensione di u foru standard ùn hè micca abbastanza grande, pudete aduprà una macchina strumentu cuncepitu cù l'opzione "grande diametru".
U prossimu indicatore chjave hè u diametru di turnu o u diametru di turnu massimu. A figura mostra a parte cù u diametru più grande chì pò esse stallatu in u chuck è pò ancu swing in u lettu senza chjappà. Ugualmente impurtante hè a lunghezza massima di turnu necessaria. A dimensione di u travagliu determina a lunghezza di u lettu necessariu da a macchina. Per piacè nutate chì a lunghezza massima di rotazione hè diversa da a lunghezza di u lettu. Per esempiu, se a parte per esse machinata hè di 40 inch long, u lettu hà bisognu di una longa più longa per rotate in modu efficace a longa di a parte.
Infine, u numeru di pezzi da esse processatu è a precisione necessaria sò i fatturi principali chì determinanu u rendiment è a qualità di a macchina. I machini d'alta produtividade necessitanu assi X è Y d'alta velocità, è velocità di muvimentu veloce. Macchine cù tolleranze strette sò pensate per cuntrullà a deriva termica in viti à sfera è cumpunenti chjave. A struttura di a macchina pò ancu esse designata per minimizzà a crescita termica.
Truvate più insights nantu à l'acquistu di un novu centru di machining visitendu a "Guida à l'acquistu di Macchine Tools" in u Techspex Knowledge Center.
L'automatizazione robotica trasforma un compitu chì pò esse u menu preferitu di l'operatori di a macchina in un compitu pesante.
L'attellu in a zona di Cincinnati installerà unu di i più grandi centri di tornitura è fresa verticali di u paese. Ancu s'ellu a stallazione di una basa per sta macchina enormi hè un compitu difficiule, a cumpagnia hà ancu custruitu un fundamentu nantu à altre "fundamenti".
Tempu di post: 27-May-2021