Un trapanu multi-buchi chì aumenta a vostra efficienza di 8 volte

Comu tutti sapemu, in l'industria di fabricazione di machini muderni, l'imprese anu una larga gamma di dumandaarnesi machini spiciali.In generale, e macchine di perforazione ordinarie anu una alta intensità di travagliu, un rendimentu speciale bassu, una produtividade bassa è senza garanzia di precisione;mentri speziale multi-bucomacchine di perforazionesò cunvene, risparmiu di travagliu, faciule da maestru, è ùn sò micca propensi à errori di funziunamentu è fallimenti.Puderanu micca solu riduce a fatigue di i travagliadori, è assicurà a sicurità di i travagliadori è di e macchine di perforazione.Hè sicuru è pò ancu migliurà a produtividade di a macchina di perforazione.Cù u sviluppu cuntinuu di a scienza è a tecnulugia,macchine di perforazione specialesò largamente usati in a fabricazione.In altri palori, più forte hè a specializazione, megliu a cumpagnia pò guarantisci a qualità di i so prudutti.Per quessa, l'usu di l'utensili speciali di a machina ghjoca un rolu assai impurtante in a cumpetitività di l'imprese.

图片1

Uperforatrice a più foripruduciutu da a nostra fabbrica hè in particulare destinatu à uindustria di valvula.Si pò realizà ogni tipu divalvole a porta, valvole a farfalla, valvole di cuntrolluè altre valvole.U flange à trè o dui lati fatti di ghisa o ghisa pò esseforatu è tappatuin listessu tempu.In più di l'aumentu maravigghiusu di l'efficienza di a valvula, altre aree d'applicazione principali, cum'è a trasfurmazioni di corpi di pompa, pezzi di l'auto, machini di l'ingegneria è altre parti, ponu ancu esse aduprate per a perforazione simultanea di fori finali, buchi mediani, buchi cunici è altri. fori sferichi nantu à u travagliu.Trattamentu di buchi.u multi-perforatorehà dui modi di funziunamentu di u sistema di cuntrollu idraulicu è numericu, chì ponu realizà l'automatizazione, l'alta precisione, a multi-varietà è a produzzione di massa.

图片2

Ci hè ancu qualchì precauzione quandu si usatrapani a più fori.Avemu fattu u seguente riassuntu per questu:

1) U drill bit deve esse individualmente persunalizatu è imballatu, è deve esse fermamente fissatu durante u trasportu per evità vibrazioni è colissioni.

2) Per misurà u diametru di u drill bit, aduprate un strumentu di misurazione senza cuntattu cum'è un microscopiu per evità di ferite da u cuntattu meccanicu.

3) Uforatura multi-mandrinitesta putenza deve aduprà u drilling template anellu pusizzioni durante l 'usu, cusì chì l'allungamentu di u drill bit stallati nant'à u spindle deve esse aghjustatu à esse coherente.Multi-mandrinumacchine di perforazionedeve pagà più attente à stu puntu, cusì chì a prufundità drilling di ogni spindle deve esse Unanimu.

4) Verificate l'usura di u tagliu di u trapanu.

5) Uperforatrice a più foriduverebbe verificà a concentricità di u spindle è u chuck regularmente.Pover concentricity pruvucarà trapani di picculu diametru à rompe è cresce u diametru di pirtusu.Una forza di serratura povera farà chì a velocità attuale ùn sia micca coherente cù a velocità stabilita.Ci sarà slippage trà i drill bits.

6) A lunghezza di serratura di a fresa multi-buchi nantu à u mandrinu hè di 4 à 5 volte u diametru di u stincu di perforazione per esse clampatu fermamente.

7) Verificate sempre u spindle.L'arbulu principale ùn pò esse scuzzulatu per prevene i trapani rotti è i buchi parziali durante a perforazione.

8) U sistema di posizionamentu nantu à u bancu di travagliu di u drill multi-buchi hè fermamente posizionatu è pusatu pianu, chì prolonga a vita di u drill bit è reduce u costu di produzzione è spesa.L'effettu di macinazione eccessiva hè contraproducente.

图片3

图片4


Tempu di posta: 20-novembre-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi